2010. július 19., hétfő

Tokalja után

Vége.
Éppen hogy elkezdődött már vége is lett a fesztiválnak. Dugig vagyok emlékekkel, képekkel, dalokkal, hangokkal, történetekkel s ezek folyamatosan törnek fel bennem.
Amikor megpillantottam a Tiszát, amikor feltették a kezemre a tisza campinges karszalagot, amikor leszúrtam az első "cölöpöt", amikor mosolyogva kezet fogtam rockerrel így egy év után, amikor elsétáltunk a pennybe hogy behűtsünk valamit, amikor megvettem a vizipuskám, és azoknak a lányoknak az arcát akiket "lehűtöttünk" vele :) amikor elmentünk Marika nénihez, :D amikor lehúztam az év első Marika nénis felesét, amikor illumináltan visszatértem a sátorba, amikor kipakoltam, amikor felfujtam a matracom, amikor leültünk rá a sátram elé, amikor besötétedett, az elsö akkordra a gitáromon, amikor megismertem azt az aranyos lányt s a barátját Valentint aki odapofátlankodott a matracra, az első oltásokra, az akkor már sokadik mosolyra, az első sóhajra amikor feltekintettem a csillagos égboltra, arra a csillagos égboltra... a lehunyt szemhéjam mögött csak ki kell nyitnom lelki szemeim s már itt is van elöttem.. A nyársaló betonrészén ülök. Elöttem sátrak, a sátrak mögött szép lassan folyik a tisza, a tisza mögött a Tokaj hegy néz rám a hegy felett pedig a végtelen égbolt min csillagok fénylenek s a fák lombjai keretezik őket. :D
Az első alvásra, az első ébredésre, az első kómás állapotra, az első gyomorfájdalmakra, és az első fejfájásra, az első életmentő zuhanyra, a férfizuhanyban élő pók megismerésére/összehaverkodásra, az első szomszédok megérkezésére... :) Na jó.. A végtelenségig tudnám folyatatni.. majd holnap folyt köv innen.. :)

Az eggyik emlék szebb mint a másik.. :)
Blogzoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése