2011. február 6., vasárnap

Csend

Egy Vár vesz körül akárhová lépek.
Hiába ordítok. Hiába jelzek.
Túlságosan gyorsan telnek el a percek.

Nem figyel rám senki.
Nem vesztek észre!
A lelkem fáradtan jár kézről kézre.

Senki sem ismer!
De mindenki "átlát"
Csak én veszem észre az igazság fátylát.

Árnyát rejti a Szív...
Szárnyra kapott kilétem.
Az őszinteség mocsarából sajnos néha kiléptem...

Nem láthattok engem!
Magasak a falak.
Másképp jelenik meg ugyanaz az alak...

Mit adhatok én?
Ki kíváncsi erre?
Csukott szemekkel vártok a jelre!!

Kérdően vártok.
De nem rám néztek
A lélek csendet int az észnek...

Van kérdés.
De nem figyel a válasz.
A csenddel csak a jövőnek ártasz

Kérdezd csak miért!
Órákig várhatsz...
Csend lesz a válasz.
Csend lesz a válasz!!!


Szebb fárasztóan többet!
Blogzoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése