2010. október 4., hétfő

Isten szeret!

A mai napon ártatlanul sétálok az utcán. Munkábol hazafele... 8óra tömény szopás után fáradtan álmosan...
Egyszer csak megállít egy úriember.
Makkos cipő fényesre polírozva, élre vasalt halszálkás pantalló s ahhoz illő öltöny, fekete ing, lila nyakkendő, hátranyalt ébenfekete haj, arany nyaklánc szolidabb öklömnyi keresztel, faji s etnikai hovatartozását inkább nem feszegetném.
Széttárja karjait s hozzámszól:
-Állj meg drága testvérem! Kérdeznék valamit!
-Szép jó napot! Kérdezzen!
-Ugye tisztában vagy vele hogy isten szeret?
Itt meg is állnék.. Az RTL KLUB-on megszűnt a kora délutáni telefonos játék, helyette egy "Asztro show"-ként elnevezett borzalom vette át a műsöridőt.
Jó pap is holtig tanul hogy stillszerű legyek, s unalmam elűzéseképp olykor-olykor kéthetente rátévedek erre a műsörra a délutános müszak elötti pihenőidöm eltöltéseként.
Már-már tapasztalt Asztro show néző vagyok. S nem lepődök meg olyan embereken kik képesítésük szerint "Reiki-Tarot mesterek", "Numerológusok", "Csillagállás-tervezők (!)"
"Számmisztikusok" ...stb. Lényeg a lényeg, mivel már-már kis tulzással rendszeresen használom agyradírként ezen kiváló programlehetőséget, kikupálodtam annyira hogy
tudom, minden héten van az embernek egy szerencsenapja! Nem több, nem kevesebb! Egy napon nem szopsz! Vagy nem szopsz annyit.. :)
Ezt állitolag be lehet tanulni hogy megérezd melyik nap nem fogsz szopni. Nagyon nyugtató ez a tény valljuk be. Fiatalok vagyunk elöttünk a jövő csak ennyit kell még elsajátítanunk s egyböl tudjuk melyik napon köll kitőteni azt a lottoszelvényt...
Visszatérve. Szóval megkaptam azt a kérdést hogy tisztában vagyok e vele hogy isten szeret engem. S kaptam a kérdés mellé még egy mosolyt is a férfitól s felém nyujtott egy szórólapot. Főcímnek rá volt írva nagy betűkkel:
"Isten szeret! Légy boldog!"
Na szóval állítolag mindenkinek van a héten egy azaz egy szerencsenapja...
Hát nekem nem ma volt a szerencsenapom.
De nagyon nem.
Egész nap szoptam a melóhelyen.
De rengeteget.
Minden összejött a nem nyert kupak megint kisértett...
Isten pedig nagy mókamester. A mai napra leküldte nekem, igaz a teremtésekor kicsit bennégett de hű bárányát hogy jelezze: Igen szoptál ma Zolika sokat, szar napod volt, de nyugi! Szeretlek!
Hát nem volt őszinte a mosolyom. Térjünk vissza a dialógushoz..
...
-Ugye tisztában vagy vele hogy Isten szeret? :)
-NEM!
-Akkor "olvassajad" el ezt! Azt megvilágosulsz! Majd gyere el kisközösségi házunkba!
- :) (ezen már elmosolyodtam és úgyéreztem eljött a pillanat hogy muszáj őszintén beszélnem...)
- Nem hiszek Istenben, de ha létezik nem vagyok vele jóban.
- De azér... Adjon az Isten! Szebb jövőt!
Majd továbbindultam de utánam ordított:
-Há' Skinhead vagy?! A pokolra fogsz jutni!
Visszatérve.. Jó pap is holtig tanul...
A nap eggyetlen jó híre s tanulsága:
Hátközépig érő hajjal is lehetek skinhead és még szerencsenap se kell hozzá!

Szebb Szerencsétlen napot
Blogzoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése