2010. augusztus 31., kedd

MI A FASZ?

A mai nap jól indult.
Sajátos vekkeremnek hála időben s valami miatt a héten először kipihenten ébredtem. Délelőtt még minden faszán ment. Kibeleöntögettem, ittam ronda cappuchino-t, sétáltam eggyet, és még az se tudta elvenni a kedvem hogy az mp3 lejátszóm lezáró kis bizergéje felmondta a szolgálatot s bekapcsolhatatlanná vált. Ugyanis hazafele menet akármikor probáltam zenét kicsikarni belölle, bekapcsolás helyett csak flegmán kiirt nekem egy "locked"-et. grrrrrrrrrr
Mindegy. Sevész, miután hazaértem orosz modszerrel megoldottam a problémát. :)
Viszont "figyelj a jelekre" ... :) Utólag most rájöttem, az én hőn szeretett zenedobozkám azt probálta a tudtomra adni hogy hohóóóó szopás lesz innentöl kezdve a nap. Hát az is lett...
Elindultam melóba'...
Végre valahára bömbölt a blues a fülembe'. Lépdeltem előre az ütemre. S valahogy nem gondolkoztam semmin sem. Jó volt végre csak bambulni magam elé s átérezni a dallam hangulatát.
Mindaddig amig *katt* leállt a zene... -Miafasz? Gondoltam magamban egyből.. Hát mi lehet?
Az elem... Lemerült.. Egy dalt nem birt ki. Előttem még fél óra gyaloglás a melóhelyig.. zene nélkül... Hümm... Fasza.
Pénz nem volt nállam hogy vegyek egy elemet. Visszafordulni meg már nem akartam. Némán egy mosollyal zártam le a dolgot magamban. S lépdeltem tovább.. Viszont utálok zene nélkül sétálni. Nem szeretem az utcazajt.
A jó hangulatom szinten tartása akkor már kihívásokkal küzködött..
Lépdeltem viszont tovább.. Mindaddig amíg bekanyarodva egy saroknál egy szembejövő biciklis fel nem tünt. Pontosabban egy másodpercem volt észrevenni, mivel kb 74km/h-val száguldott felém... A másodperc tört része alatt az agyam felmérte a helyzetet s oldalra ugrottam egy szolid 4-5métert. Minden jol is ment. Nem gázoltak el. Viszont a leérkezés nem sikerült zökkenőmentesen. Pontosabban egy téglára érkeztem bal lábfejjel. S a téglának van egy oylan tulajdonsága hogy kemény... Mit eddig is gondoltam de akkor szembesültem is-e ténnyel. S a lábfejem enyhén elfordult egy olyan irányba ahova igy nem nagyon szokott.
Hümm... Finom volt... Onnantol kezdve egész nap fájt.
Sevész. Enyhén rokkantan, zene nélkül, kicsit Dr House-os léptekkel folytattam utam.
Félúton jártam.
Mikor azt veszem észre hogy egy rendőrautó gurul mellettem. Az autó villogoja pislog rendesen, s a benne ülö sün integet felém. -Mi a fasz? (Gondoltam akkor már másodjára.)
Hát csak megállok már gondolom eltévedtek vagy valami... :) Naívan...
Félrállnak. Kiszáll a két sün. Kb 23-25év körüliek lehettek... A dinnye a hónuk alá téve gondosan.. S jönnek felém.. Mi a fasz? (...)
Megszolal a véknyabbik:
- Jó napot! Maga mit csinált a múltkor?
Én enyhén meglepödve:
-Szé-szép jó napot! Én? Mikor? Hol?
-Hát maga! két hete! Feltartotta a rendezvényt!
-ÉÉn?Milyen rendezvényt?!
-Hát a bringásokat...
(Úúhhhhhh.. Akkor leesett... Két hete valami Biciklis konvoj ment ugyanott ahol most ezek a faszok megállitottak.. én megvártam mig a biciklisek elhaladnak.. Majd ráléptem a zebrára a kocsi megállt hát át is mentem viszont féluton a zebrán rámdudált az a kocsi aki megállt nekem.. Mi a fasz? (...) Hát kiderült az még a konvojhoz tartozott.. De hát akkor mi a faszért állt meg?!Nem értettem akkor de ugy beleszartam őszintén az egészbe hol érdekel..Kell nektek felvonulgatni... Viszont a konvojt felvezető rendőrbácsik már akkor szirénáztak nekem meg dudáltak én meg mosolyogtam és integettem nekik. Na ők voltak azok akik most megállitottak....)
-Na na látom eszébe jutott már
-A-Az akkora probléma volt hogy átmentem a zebrán?!
-Igen tudja akkor mi dolgoztunk!
-Én meg dolgozni mentem..
A hangulatom akkor már igy zene nélkül sántán melóba menet(!) elég szar volt főleg ha még hozzáteszem a lelki dolgaim... kicsit bepöccentem...
-Dolgozni ment, dolgozni ment. Nem kibirta volna míg elhaladunk?
-Honnan jöjjek rá hogy azok még magukhoz tartoznak?
-Mondtuk a "szirénába" csak magán akkor is ez a szar volt! (A fülesemre mutogat)
- Muszáj magának zenét hallgatnia?
Na akkor bepöccentem..
-Miért hol van megirva hogy nem lehet zenéthallgatni?
-Majd én megirom magának!
-Milyen jogon?
-Mit mondott? Ne feleseljen! Mit gondol ki vagyok én?
-Na mit gondol? (már vörös a feje a fasznak...)
-Én mit gondolok? :) (nevetve)
-Azt hagyjuk mi?
-Hát hagyjuk :)
-Na takarodjon innen!
-Maguk állitottak meg én meg se akartam állni... Na viszlát további jó munkát!
És otthagytam őket :D
Így belegondolva akkora poén :) Viszont akkor meloba menet sántán, zene nélkül bepöccenve gáz volt.. s majd a meloban szopni 8orán keresztül.. háát.. nem egy majális....
Na de tuléltem... A faszomat elég is erröl a naprol ennyit..
na jóvan! Jóccaka

Szebb napot!
Blogzoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése