2010. február 24., szerda

A betűket nézd

Legyen akármilyen koncert is, máSnap reggel eddig kivétel nélkül mindig nuku életkedvel ébredtem. Úgytűnik ez mit se változott, mert ma is legszivesebben a fejemre húztam volna a paplanom és átaludtam volna inkább az egész napot csak ezt nee! *télleg' ne*
Talán koncertek alatt élek igazán.
A zene az életem nem bírnék ki egy napot sem nélküle. Ha megkérdeznék mit vinnék magammal egy lakatlan szigetre hát a lista elején valahol csak szerepelne egy mp3 lejátszó a világ összes zenéjével *jósokgigásempé3om* + a lista következő eleme vagy 15 raklap tartós elem :) meg mégegyszer ugyanennyi füles. Most belegondoltam meg is őrülnék.. minden adott, csak a fülesem nem szólna :S jáháááj 3nap elteltével kettétört kókuszdiokbol probálnék fülest heggeszteni és komolyan dolgoznék a problémán. :) Na de visszatérve ilyenkor koncertek után mindig úgy érzem elszalad mellettem az élet. Droidként kell élnem a mindennapokban. Vagyis kéne mert engem nem tudnak rávenni hogy beálljak a sorba a sok Birodalmi robot közé. Nem is fogok soha se beállni! Ha az élet a Star Wars című film akkor én R2D2 szerepét töltöm be... Csak fütyülgetek egész nap és sose csinálom azt amire kérnek :)
Emberek droidként egy életet élnek le szórakozás nélkül és teljesen belegyepesednek de annyira hogy bele se gondolnak hogy vazz ez mér jó? Azt hiszik erröl szol az élet... Ez az élet hogy dolgozok, hazajövök, csinálok valamit, alszok és kezdem az egész napot előröl. Befizetem a számlákat csak motyogok magamba mért maradt kevés pénz a zsebbe de semmit nem teszek ellene, és 40évet lehúzok így. Jó nem a munkával van bajom hanem hogy azt a 8óra munkát 8óra pihenést meg 8 ÓRA SZÓRAKOZÁST(!!) nem tartjuk be. Na hát ezt az utat én nem fogom végigjárni :D A bátyám is pont ennyi idősen jött rá erre jól is csinálja kiment hollandiába minél kevesebbet melozik akkoris összeszorított fogakkal (dupla annyi pénzért amennyit itt kapna...) majd olyan szinten égeti a gyertyát hogy az nem győz füstölni. *Nekivanigaza*
Bár én máás utakon szeretném leélni az életem de jó hogy tudom legrosszabb esetbe kikerülök mellé és akkorsem kell így élnem. :)
Imáádom amikor hangszerek beszélgetnek egymással előttem és megszületik egy dal. A dal leéli az életét teljes harmóniában, majd meg is hal előttem. Nincs rossz zene csak rossz emberek akiken keresztül a hangszerek fellázadva nem hajlandóak harmoniában élni. :)
Előre félek Metallica után hogy ébredek majd :D Bár sztem mosolyogva :) *nagyon széles mosoly* Jááááj de jó lesz :)
Na de nemsoká vége a napnak és vissza is rázodok. Remélem holnap könyebben kelek főleg hogy nemrég ébredtem mert aludtam a délután :D Mostanában elalszok délután csak úgy. Ovis fííling! Pedig oviba utáltam délután aludni.. Vazz ma téll ovis jegybe telt a délután mert sóskalevest ettem majd aludtam xd Egy hétre megint ovisnak kéne lenni! Hallod dettim? :D Akkor éltünk igazán! Egész nap csak szorakozásrol szolt meg alvásrol.. :) *mekkorajómár*

Na de ennyit mára majd legközelebb ugyanitt ugyanígy...

xxx


Szebb Jövőt!
BlogZoll

1 megjegyzés:

  1. ne is mondd... menjünk vissza, nyissuk ki az ágyat, aludjunk, aztán meg gyurmázzunk... meg majd rosszalkodunk a gyerekekkel... én jó ovis lennék :D

    VálaszTörlés