2010. február 21., vasárnap

"Tarhonyák"

Miért nem lehet úgy végigmenni az utcán, hogy ne találkozzunk kéregető, a létminimum alá került emberekkel? Ma 3-szor is megállítottottak, így ma mélyebben tanulmányozhattam a különféle technikákat.. Igaz a módszerek mennyisége a csillagok számával eggyeztethető, még tudósok keresik a pontos végeredményt. De ezt a hármat muszáj leírnom igaz csak egy személy érdemelte ki azt a 100ftot :)

1.
Kopasz szakállas lény sétál velem szembe, kb.: 40-50 körüli lehetett. Hirtelen nem tudtam eldönteni hogy cső csere volt a szoláriumban, vagy nyaralni volt-e. Lehet pont az utóbbiból fakadóan volt híjján az aprónak. :) *kituggya* Minden esetre kicsit barnább színnel rendelkezett az átlagnál *köhhöm köhhöm* Viszont annyira nem élhetett szarul mert az arany lánc keresztel (természetesen kitéve hogy szemügyre vehesse mindenki) ott lógott a nyakában. Bár szerény véleményem szerint az lenne a minimum hogyha kéreget legalább rejtse el "á fuxot".
Hősünk a legtipikusabb tarhálási módszerrel állított meg. Idézem:
"-Neharagudjá' meg tudnád mondani mennyi lehet az idő mostan?"
Hát én megmondtam neki had örüljék' :) mentem is volna tovább de ő egy olyan monológba kezdett...
"-Neharagudjál már meg had' kérjek már még valamit nagy szarba' vagyok most vittem asszonyt korházbá' ma még nem ettem semmit, gyáreknek új ruha kell, sógorom most temettük...
- Bocs. sietnék. lényeget, bocs..
- Segítsé' ki egy kétszázassal neharagudjál meg!
Sajnos nem volt nállam. Ő motyogott, én tovább keltem utamon.. bár nem kellett sokáig gyalogolni elég volt hozzá egy zebra meg 200 méter máris megtaláltam a kettes számú versenyzőt.

2.
Haladok előre, két kis alacsony fiúcska jön velem szembe, a magasabbik rám mutat közbe' magyaráz a haverjának. Meg is lepődtem :D Hirtelen megállnak előttem, a magasabbik megszólal:
-Te.. öcsi.. adjá' egy cigit!
-... (fáziskésés) :-O
-Öcsii?? *felhúzott szemöldök*

-
Hát őő izé.. na.. őőő.. van cigid?
-He he he! ha lenne se adnék barátom!
*mosoly*
-
*csend*
-mér?
-ráér az még.. menjetek hinntázni!
megszólal a kisebbik:
-mindegy, menjünk!
el is húztak mellettem "most se jött össze" arcal :) Hát na igazuk van a tarhálást is el kell kezdeni valamikor :D De még van mit csiszolniuk a technikán. idejük lesz rá :) A tökéletes módszerrel viszont csak jóval később, hazafele menet találkoztam...

3.
Idős öregúr, bottal a kézben, mosolyogva, optimistán, illedelmesen(!!) leszólít:
-Elnézést. Jó estét! Ne haragudjon kérem... Siet? Nem tartom fel?
-Nem, nem, nem. mondja csak! :D *előre mosolyogva*
-Maga rocker ugye?
-Hááát olyasmiféle..
*mosoly*
-Akkor maga biztos tudna nekem segíteni. Bort szeretnék venni itt az éjjelnappaliba de kellene 40 forint.. Ki tudna segíteni? Hálás lennék érte! *betonkomolyarcal*
Hát már nyúltam is a zsebbe és kapott is egy 100ast amit megszámlálhatatlanszor megköszönt és elnézést is kért hogy feltartott engem :D

Ez legyen példa a tarhálósoknak! Mindig illedelmesen és eléritek a célotok :D
Bár iszonyat nagy szégyennek tartom hogy az ország itt tart! Félreértés ne essék nem akarok én bántani senkit sem, tudom nem nehéz csórónak lenni kis hazánkban. Nem is bántok senkit se amiatt hogy pénzt kér. Csak találja meg a hangot és legyen őszinte ne találjon ki történeteket :D
Bár az ország helyzete téma még megérne egy monológot és talán lesz is belölle bejegyzés... De nincs kedvem többet írni.. *méjbínekszttájm*



Szebb jövőt!
BlogZoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése