2010. február 21., vasárnap

jippijájéé

Na szeva mindenkinek!
Lehet örülni megszületett az én blogom is *tadaaa*
Nem tudom fogok-e rendszeresen írni, azt sem tudom hogy lesz-e olvasója.. De létezik! Megszületett! ez a lényeg :)

Na hát hogy én ki vagyok, ki voltam, vagy ki leszek... azt én se tudom megmondani :) Legyen elég annyi hogy BlogZoll néven irkálok majd ide... Legfőképp azért hogy Detti barátomnak is legyen olvasnivalója ne csak nekem. :) *puszi neki*

Viszont most 0:55 van éppen és pihenni kéne szal most elhatárolódok aludni majd legközelebb valamikor akkor talán :D Addig bírjátok ki valahogy nélkülem kockuljatok máshol! na szunny...



szebb jövőt!
BlogZoll

1 megjegyzés:

  1. jajjj úgy örülök Neked!!! és igenis, legalább olyan gyakran írj, mint én! :P
    olvasni foglak, pusssssz!!!

    VálaszTörlés