2010. február 23., kedd

Környezettudasság

Érdekes nap.
Már indulásnak hajnal fél 5kor ami másoknak még éjszaka, :) lesétálok vagy 3-3,5 km-t pedig nem is terveztem. :) De nem tudtam megállni a buszmegálloban. Képtelen voltam várni, a zene meg zakatolt a fülemen a lábaim meg úgy gondolták *zoli ma besétálsz melózni* éés ennyire még nem esett jól séta. :) Az egész város alszik 2db kocsival találkoztam az úton, minden sötét semmi szél nem fúj, még biztos ő is aludt :) kellemes a hőmérséklet is, plussz később hazafele egy repülő bogárral is összefutottam aki azt tudatta velem közeledik a tavasz! Hát közeledhet is ha itt lenne is késö lenne már :D De rájöttem imádok hajnalban sétálni. Senki és semmi nem létezik csak én meg a zene! Meg a gondolatok a fejben amik régi szép emlékeket idéznek elő. :) Szóval jól indult a reggelem igaz késtem 10 percet de ahogy a szél, a fa, a bogár, meg minden és mindenki rajtam kivül, a főnök is aludt még :) Majd amikor megérkezett csak tovább fokozta jó kedvem mert semmi meló nem volt mára :) Ami szabad utat nyújt a baromkodásnak :) *és még fizetik is*
Délután elaludtam a dvd előtt pedig épp csak 2perce dőltem el oldalra a szervezetem valamit félreértett :D De mindegy mert az is jól esett, egy kezemen meg tudom számolni hány órát aludtam eddig a héten :S Majd a nap fénypontja estefele Dettivel tali + "koncertek" vagyis oylasmifélék. *puszi dettinek*
A világ legnagyobb zenekarja lépett fel elsőként akik nagysága, és kisugárzása mögött a Metallica, az Ac Dc, a Queen sőt talán még a Guns and roses összes tagja, is eltudna bújni.. Bár lehet Slash haja kicsit kilógna... :) De azon az 5 négyzetméteren az a lökéshullám amit kirobbantott magábol a két basszusgitár (ami forradalmi újjítás a rockzenekarok történetében főleg hogy mindkét basszeros ugyanazt nyomta! igaz kicsit kánonba') :) na szal az a lökéshullám talán Slash hajkoronáját is visszalökné méltó helyére a bujdosók közé! De amúgy jó volt :) *Köszönöm Dettim*
Érdekes nap vége! Az hogy miért volt érdekes a nap, azt most nem irom le mer hosszú lenne talán majd legközelebb :)

Rejtvény: miscüt aisz
zspak tnyévtrej űreszgye tosm
ik kolálat tebbezehen bbelezökgel
izsup kelterezs ardagam zzágyiv loznyájih



Szebb Jövőt!
BlogZoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése