2010. február 25., csütörtök

Panírozott pityputy :)

Vééégre eljött a csütörtök!
Úgy néz ki mégsem fagyott meg az idő. Mozognak azok a mutatók az órán, csak én nem vettem észre a héten.
De eljött, csak eljött ez a nap is ami azt jelenti hogy holnap péntek. *vaslogika*
Már hiányolom a hétvégét.. de nagyon. Báár ma főnök úr pengetgette azt a témát hogy szombaton menni kéne melózni, de én egy nagyon szép íves mozdulattal fogok egy nagy lóf***t mutatni, fülig érő szájakkal. :) Nincs az a pénz amiért én bemenjek főleg azért mert én holnap "éjjel mindenemet elmulatoooom" :D Debrecen, később Szoboszló, majd ismét Debrecen környező/nem környező kocsmáiban megtalálhattok. :)
A mai nap különösebben eseménytelenül telt egészen fél 4-ig amíg az én Ropi(L) barátommal össze nem futottam. Ugyanis átadtuk egymásnak a karácsonyi ajándékainkat.. Még a tavalyit.. :D Hát na.. Kicsit megkésve bár de törve nem ahogy a költő is mondja, bár ropi esetében ez a kijelentés nem állítható résmentesen mert tudtommal összetörte már egyszer és ez a második ajándékom. :D De köszönöm szépen neki nagyooon tetsziiik :) Majd talizunk megint akkor meg szagmintát vehetsz úgy is hogy már rajtam van :) Bár azér idén jó lenne időben átadni az ajándékokat :D De szeretés van meg minden :) Jövöhéten meg szilveszter :D
Ropimmal ajándék átadás után a jazzban ünnepeltük Jézus eljövetelét, szóval a karácsonyi hangulat is teljesen adott volt :D Bár az azutáni átvándorlás a plázába' a kínai kajáshoz pirított tésztáér' már visszavett a lelkesedésemből... :( Mákos bejglinek jobban örültem volna szal legközelebb süssél asszony! Apropó kínai kaja... Én megértem hogy csak kis résen látják világunkat de azért jobban odafigyelhetnének miből készítik a kajákat. Én a pulton ugyanis a cserebogár lárváját, pajort is véltem felfedezni. Méghozzá megsütve láb nélkül egy jó nagy tállal. Ezt jeleztem is a hosszúlábúnak ki erre röhögő görcsbe fetrengett és valószinű hallhatta a kínai kajás is, de Fruzsinááával (:)) ellentétben ő csúnyán nézett ránk. Hát na.. Nem nagy érvágás :D
De hamar eltelt :( Legyen tali megint Ropim :D *puszi neki*
Hazatérés után folytattam az ezen a héten bevett szokásomat és aludtam :) Egészen mostanáig szóval kényelmesen zártam le ezt a napot :) Holnap meg valószínű 24órázok kocsmák miatt szal rám is fért *meg amúgy is*
Na hát ennyit mára... eddig is vagyok mert minden nap írtam nem gondoltam volna :D *leporolja a vállát*

xxx: *ájsztillávjúúúúúúúúúúúúú* :)






Szebb Jövőt!
BlogZoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése