2010. április 22., csütörtök

Jaaaa hogy nem értessz meg? igazad is van

Imádom a magyar nyelvet. A világon nincs még egy ilyen nyelv. A világon nincs még egy olyan nyelv aminek a szavai ennyire kifejező és leíró legyenek. *A magyar nyelv a lelkem gitárja!*
Iszonyat részletesen kifejezi és követi érzéseinket az anya nyelvünk. Viszont feltétel a megfelelő használat!! De viszont ez nem feltétlenül előny.. Mert nagyon könnyen megbánthatsz valakit akár egy mondattal. Mit nem úgy értettél mint az kinek mondtad. Lehet számodra csak egy félvállrol levett szófordulat minek nem tulajdonitassz nagy szerepet. Mindössze csak nem gondolkozol és hibásan fejezed ki magad. Elég annyi hogy az ideg, a kétségbeesés, a menekülés, vagy a fájdalom elvakít... és egyből elvágod magad egy életre. Később pedig mikor ráébredsz mit is mondtál... iszonyúan szívszorító.. :(
Vigyázni kell! Mert hiába ismernek évek óta. Hiába ismerik minden mozdulatod, lélegzésed, szívdobbanásod, gondolatod... akár előre is(!)
Eggyetlen egy mondatoddal lerombolhatod a kártya várat mit évekig épitgettetek eggyütt.. Eggyetlen mondatoddal beleégethetsz másba egy vissza-vissza térő fájdalmat.
Eggyetlen mondatoddal megbánthatod azt ki akár az életed jelenti.
Lerombolhatod benne a képet saját magadról és előidézheted azt a helyzetet hogy ráébred:
Te nem vagy annyira fontos, nem érsz annyit nem ér ennyit ez a dolog!! És igaza is van! :(

Magyar nyelvünk rengeteg közmondásokkal/szólás mondásokkal büszkélkedhet..
Közülük still szerüen idevág az egyik. Szó szerint is akár!
*Maga alatt vágja a fát*
Én is ezt tettem...
Ezzel a lehető legjobban megbántottam azt kit védelmeznék akár a levegőtöl is.
Mostmár leírom. Elvesztettem a legjobb barátom! A hír megerősített..
Ezt a mondatot ha egy évvel ezelőtt olvasom kinevettem volna az íróját. Őszintén szolva nem is értettem volna, nem is fogtam volna fel a mondat jelentését.
Jobban átgondolva viszont van még egy mondás...
"a kivétel erősíti a szabályt..."
Hogy is van ez? Erősíti a szabályt? Mit is mondtam az előbb? Ja igen, a magyar nyelv a legszebb s legleíróbb nyelv. Ez is egy szabály..Itt hol van a kivétel?
Hát az a kivétel a barát szó asszem! Hibásan használjuk nincs értelme. Cseppet sem leíró és a szó nem hozza vissza a jelentése definícióját. Nem érezteti benned azt a tartalmat mit saját maga képvisel.
Barát.
Szerintem fel kellene cserélni egy másikkal! Az élettárs ezerszer szebben hangzik! Az élettárs szót is hibásan használjuk a mindennapokban. Más szituáciokban kellene.. Na de ennyit a nyelvtanrol...
Tudjátok mi a legrosszabb az életben?
Ha a legjobb barátod, ki meghallgat, ki ott áll melletted, kire számíthatsz, ki egy óriási kapaszkodó az élet sziklafalán...ez az ember a szerelmed. ez a legrosszabb!!
A lelkem és a szívem nem tudott megállapodni.. Mindkettő makacs.. iszonyúan.. Nem tudtak dönteni hogy melyikük érzései tűnjenek el az életemböl. Ezért inkább megszüntetették a kapcsolatot mert nem birták a kettős életet..
Azt mondják az élet egy nagy színpad.. ők viszont nemtudtak tovább szinészkedni.
Ellentétei voltak egymásnak. Viszont valamiben nagyon is eggyet értettek... Eggyet értettek abban hogy nem bírják nézni hogy a saját maguk szerepeit más valaki lelke és szíve tölti be.
Ilyenkor inkább a szívem odaszolt az agyamnak hogy takarja el a kilátást és vastag könnyréteget kéretett a szememre. Viszont az a legrosszabb hogy én ez a folyamat ellen voltam mindig, és nem hagytam a látásom elsötétíteni.. talán rossz döntés volt... Talán igy nem.. nemtudom... :(
Újra visszakerültem a poker asztalomhoz.. Az élet egy játék? ilyesmit írtam nemrég igaz?
Meg hogy le kell szarni mindent? Hát most tessék..
Feltoltam egy all in-t.. és vesztettem..
Mim maradt? Semmim. Éppen annyim hogy haldokolhassak az asztal mellett..
Egy nagy szart játék.. egy nagy szart kell leszarni mindent...
Ez tudjátok mi? önzőség! önsajnálat!
Elértem arra a szintre hogy kurvára leszarom saját magam...
Egy önző barom vagyok.. Olykor-olykor mivel fájdalmaim vannak nem tudom kontrollálni magam és megbántok másokat..
"pöccre indulok"
(imádom a magyar nyelvet ez is idevág :))
Pöccre indulok és nem veszem észre a szavak súlyát..
Őszintén szolva boldog vagyok hogy erre most ráébredtem. Talán nem is fáj annyira ez a dolog mostmár.. *afasztnem*
Viszont ráébredtem, örülhetek hogy két éven keresztül mellettem volt valaki, figyelt rám, számítottam neki, érdekeltem, és elviselte a hülyeségeim..
Tanulni fogok belölle.. meg probálok jobb ember lenni..
Nem szabad mindent tul komolyan venni de nem szabad leszarni sem a dolgokat.. És a legfontosabb nem szabad félni az érzéseimtöl, nem szabad várni, lépni kell egyből!
az arany középutat kell megtalálnom.. Azthiszem az angyalom most mutatott arrafele! indulok is...
Ha odaértem majd találkozunk! (ezt neked üzenem "ha olvasod!")
Szebb ez az aranyközépút
Blogzoll

1 megjegyzés: