2010. április 26., hétfő

Tutkótetkó2


Jójójó.. Tudom nem a legjobb kép.. de ezt az eggyet sikerült csinálni...
Lemerült az elem :D
Szal kedves Bloglakók érjétek be egyelőre ennyivel... :)
Ma reggel 9től, délután 15:30ig varrtak.
össz. vissz. két darab 10perces szünettel megszakítva.
Hát őőő.. kellemetlen volt.
Sokkal nehezebben bírtam mint az előző tetkóm felvarrását.
Lehet mondjuk azért mert itt nem volt ki táplálja belém az energiát...
Nemtudom..
Mindenesetre 5órán keresztül semmi baj nem volt...
A 6.orában viszont a testem elkezdett vadul ellenkezni a folyamatnak és valami miatt iszonyatosan égett ha hozzáért a karomhoz.. gyorsan elkezdtem kapkodni a levegőt, majd hirtelen egy el nem álló röhögőgörcsöt kaptam :D
Nincsenek mazochista hajlamaim de röhögtem azon hogy kurvára fáj :D
Én is de még Szász Jani is meglepődött :D
De egy fájdalmas hang nélkül kibirtam *büszkefej*
nem kellett megálni :)
Több mint 11óra munka van benne :)
imáááááááááááádom :D
Lesz több kép ha begyogyul :)
Szép tetkó
Blogzoll

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Viseld büszkén! Gyönyörű lett(így annakláccik, de nagyobba biztos méginkább az)

    VálaszTörlés
  2. Büszkén viselem :) köszönöm szépen :) De Szász Janinak gratulálj nagyon sok munkája volt benne :) De ő nevében is köszönöm :) Élöben a legszebb.. majd láthatod úgyis majd :)
    Örülök hogy tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon nagyon jóóóó. kurvajól áll.
    de élőben biztos mégjobban fog tetszeni. :D

    VálaszTörlés
  4. Élöbe biztos jobban fog :) itt a tetkot nem is látni :D csak a hülye randa fejem meg egy foltot a kezemen :D de köszönöm :Y kééne már taliznii dettim

    VálaszTörlés
  5. *_* fogunk. ^^ és nemhülyeranda -_-"

    VálaszTörlés