2010. március 24., szerda

halhatatlanságomészrevétele

Anno élt bennem egy költő de most nem tudom merre van. Pedig írnék szívesen, de még ide a blogra se tudok egy értelmes bejegyzést lekörmölni. De télleg! Nem tudom merre van...
Alszik egy jó ideje. Több mint valószínű hogy helyettem is. Ugyanis minden nap 2-3órákat alszok ami miatt a szervezetem már csóválta a fejét ma reggel. Iszonyat fáradtan ébredtem. Így is telt el az egész napom. Végig egy apró kis résen szemléltem a világot, pislogni is alig mertem. Kb úgy néztem ki mint egy japán aki a napba néz.
Délután el is aludtam ülve, a hegylakót nézve a tvben :) Szeretjük a hegylakót! DánkenMeklód meg minden. Tök szar nem tudom mi lett a vége a résznek.. aki látta az írja le :D
Mondjuk belegondoltam milyen lehet halhatatlannak lenni.. De az egész történet mekkora baromság már.. Csak akkor hal meg ha levágják a fejét. Egész nap egy szamurájkardal járkál és ha valamék halhatatlannal találkozik egyböl fájtolnak eggyet.. Minden rész erröl szól.. Ja de a harc előtt még van egy kis visszaemlékezés 80 évvel ezelőttre hogy már egyszer találkoztak... Dánkenmeklód egy csomó halhatatlant ismer... Meg is lesem majd az iwiwes ismerőseit vazz mennyi összegyülhetett neki a 400 év alatt :) De am ezek is akkora barmok hogy áhh.. nem hogy ülnének a seggükön azt élveznék az életet... nem nekik fájtolni kell... megdumálnák hogy vazz halhatatlanok hagyjuk egymást békén oké? azt' éljünk örökké mindannyian... felejtsük el ezt a "csak egy maradhat" históriát...
De téll mi van ha csak egy marad? aztáán? Erre DánkenMeklód csak rántana egyet a vállán.. akkor meg minek harcolnak? xd Ja meg a poén hogy megérzik egymást... DánkenMeklód megy a városban nagy kabátba, alatta a szamurájbökő.. hirtelen megáll.. valaki szintin nyom egy dó-t hosszan kitartva.. dánken meklód meg forgatja a szemét meg rázummolnak...
A halhatatlanoknak sajátos szaguk van. Mondjuk azt megértem hogy DánkenMeklódot megérzik... Nem hiába hegylakó a neve... Nem lehetett ott fenn a mátrába valami összkomfortos kecója..
Kőhalmi mondta hogy megnézte volna hogy tálalta fel anno rég a forgatókönyvíró a producereknek hogy ez így jó lesz hogy halhatatlanok.. csak akkor dobják fel a mamuszt ha levágják a fejüket.. akkor ilyen villámok cikáznak a győztes fejébe, aki ordít mintha baja lenne xd ez így jó lesz addjápézt' siker lesz hidd el :D
Lehet én is halhatatlan leszek.. azér alszok ilyen sokat.. ez az első tünet.. remélem 20évesen leszek halhatatlan.. mekkora szar valaki 90évesen lesz az... na de ha így lesz akk olvashatjátok a blogomat még egy pár évszázadig :D És nem fogok öregedni :D de nem jó vazz évszázadokig elfogják kérni töllem a személyit.. kocsmába se mehetek... Vasárnap is nem elég hogy nemvolt kőbányai még kértek töllem személyit is a FÁCÁNBAN! *igen ott*
NEM RÖHÖGNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2500 ban vazz hogy kérjek ki sört? odaadom a személyim 1990 ben születtem... gááz... szar hogy 16nak néznek 3éve.. vazze téll halhatatlan vagyok xd
na ennyit mára.. fáradt vagyok és ömlik belöllem a hülyeség.. majd valamikor.. ha addig nem vágják le a fejem :D

Végtelen hosszú Jövőt!
Blogzoll

2 megjegyzés:

  1. áhh ezt a posztot végig röhögtem! :D
    de azé mérges is vagyok!!! aludj!!! meg fogsz betegedni..

    VálaszTörlés
  2. na örülök neki :D de hogy aluggyak amikor kardal vadásznak rám? :D

    VálaszTörlés