2010. március 22., hétfő

miszjúúannorég

Hijányzassz múltam
hmmm :(

17 megjegyzés:

  1. egyszer ha sikerül újra a barátom leszel? :(
    -múltbéliszellem-

    VálaszTörlés
  2. most is a barátod vagyok és örökké az leszek! csak most el kellett utaznom messzire mert akadt egy kis elintézni valóm... egy tehertöl kell megszabadulnia valamimnek amit már nem birt tovább cipelni... de egyszer ha sikerült letennie... újra lesz rég :,)

    VálaszTörlés
  3. remélem mert már nagyon hiányzassz. teddle,én ráérek. új tewtkóról addigis kérlek egy képet majd blogra...:Y (ha nemnagykérés)

    VálaszTörlés
  4. és since we met... én is azt hallgatom.... ismerleeeeeeek :D:D

    VálaszTörlés
  5. kapsz egy képet :) am ha szeretnél most is jöhetsz... kivétel erősíti a szabályt... egy nap az élet :)

    VálaszTörlés
  6. hallgattam. csak úgymaradt, am téma2őt kerestem. :) akk képet blogra kapok?

    VálaszTörlés
  7. na de utazok tovább... szép álmokat!vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  8. kaphatsz képet de mondtam akár jöhetsz is erőt táplálni a karomba... úgysem sikerült még elbucsuznunk

    VálaszTörlés
  9. akarnád hogy menjek?

    VálaszTörlés
  10. úgyértem ha akarsz jöhetsz lesni amikor varrnak megint... ha szeretnél

    VálaszTörlés
  11. énmeg kérdeztem. akarnád egyáltalán?

    VálaszTörlés
  12. ha úgy nézzük... egy utolsó személyes talival még úgy is tartoznék... am igen akarnám

    VálaszTörlés
  13. msn? nemsokáig vok most de ha gondolod egyszer még 10percet rámszánhatnál

    VálaszTörlés
  14. gondolkozz rajta majd kiirom blogra mikor megyek ott megtalálsz

    VálaszTörlés