2010. március 5., péntek

Zélet

Az élet iszonyat érdekes dolog.
Millió hasonlatot lehetne vele párhuzamba állítani. Mondjuk legyen az élet egy póker party.. Kapsz egy leosztást, és boldogulj vele.. Eleinte csak nézegeted és gondolkozol mi a faszt lehetne kihozni ebböl?! Bámulod a többieket.. azon agyalsz mért nem te ülsz az ő helyükön? Aztán ahogy telik az idő, egyre több lehetőséget találsz a lapokban. Megtetszenek neked. Jól érzed magad a helyeden. Nem cserélnél semmiért sem. Késöbb talán felteszel mindent arra a pár lapra. *Amitsosemszabad* :) De benne van az is a pakliban hogy veszítessz.
Veszíteni könnyebb mint nyerni. Vagyis veszíteni könnyebb mint nyerni? Vagy csak bizonyos személyeknek nehéz nyerni? Van aki mindig nyer. Van aki sose. Hú most beforgattalak? :)
Szeretlek élet! :)
Olyan akarok lenni mint te! Egy köcsög szemétláda vagy sokszor és leszarsz mindenkit :D *Ezannyirajó!* Mostanában átvettem a szokásod és én is leszarok mindent. *deiszonyatosan* Az előző bejegyzés is jobb lett volna leszarom-ként mint nemérdekel-ként de annyi "leszarom" egymás után hülyén hangzik :D De am leszarom :D *hehe*
Visszatérve pókerparty... holtartottunk? ja igen..
Vesztésre állunk.. Veszítünk.. Nem voltunk hülyék nem tettünk fel mindent még élünk :) Mi történik? Kapunk egy új leosztást... hümmm.. Ez történik most is velem.. Új lapokat kaptam és hiányoznak a régiek. Azthiszem. De mivel átvettük az élet mókamester szokását... leszarjuk :D
Mi történhet? Megszeretjük ezeket a lapokat? Nyerünk? Vesztünk? Rosszabb dolgunk van mint azelőtt? Jobb? Végülis mindegy mert leszarjuk... De.. lehet pont ezzel nyerünk... A többiek a világ póker asztalánál mind komolyan veszik a dolgokat.
Fogcsikorgatva ülnek, ökölbeszorított kézzel és nem mernek kockáztatni. Fogják a fejüket toporzékolnak és verik az asztalt hogy "eznemigaz"
A másik tábor meg amibe most bekerültem nézi az előzőleg említett közösséget, és nevetünk mindenkin!
Minek ennyire komolyan venni a játszmát? Ne tépd ki a hajad vazz! Ne tátsd a szád ha valami hibát követtél el, és ne ülj ott tétlenül hogy most mi lesz? Ne vegyél semmit se túl komolyan, túl rövid az élet, túl kevés a zseton ahhoz..
Ne szenvedés legyen a játszma.. ÉLVEZZED MÁR EMBER! :)
Könnyű azt mondani... hja.. tudom.. Én se élvezem perpillanat.. De.. Vagyis nemtudom.. :D
Egy határozott embeer :)
Nem szabad a múltban élni tudni kell a jelenlegi lapokkal bánni és a legjobbat kihozni belöllük..
De úgy, hogy ne vegyük túl komolyan a játékot!
Az élet csak egy játék. de még remélem messze van a Game over :D
Ezt most találtam ki tök jóó :D:D:D *apróörömökazéletben*
Ha most te is mosolyogsz légy akárki is az jó jel! :D Ha elmosolyogtál valamikor a bejegyzés olvasása közben akkor irjál egy kommentet had' mosolyogjak én is :D Ha eggyátalán eljutottál idáig a bejegyzésben akkor is irj egy kommentet :D:D Na most elmosolyodtál! látom! :D
Na a tipikus abszolút kocka ember.. A saját blogomon beszélgetek azokkal a csak képzeletemben létező emberekkel akik olvasnak :D Süllyedek azér lefele :D na mindegy :D
szal életnek üzenném... poénos arc vagy.. Csak néha kicsit lehangoló, meg idegesítő.
A kaszásnak csak annyit, h ráér még a game overemmel inkább a parlagfüvet hesegesse.
Kupido meg bekaphatja!!!!!!!! :)

Szebbet!
Blogzoll

ui.: Túl sok szmájlit írok msnes hozadék, és kockaságom bizonyítéka.. megprobálok leszokni rólla de most túl lusta vagyok hogy kitöröljem. Am meg úgyse létezel ne zavarjon! :/D

11 megjegyzés:

  1. Zazigen! Van egy felfogásod! No sebaj! Jólcsinálod, élvezd ki minden percét!

    VálaszTörlés
  2. Znévteleen köszi a megjegyzést de add a neved is hozzá!

    VálaszTörlés
  3. annak szerintem nem örülnél! maradok inkább így!

    VálaszTörlés
  4. szerintem tudom ki vagy.. De ha az vagy akkire gondolok akkor ismersz.. tudod milyen a felfogásom.. vagyis tudhatnád

    VálaszTörlés
  5. valóban tudom... (remélem, eddig is hittem dolgokban de túlnyomó többségbe csak csalódtam)

    VálaszTörlés
  6. Csak csalodtál? Minden a szemed előtt van de mégsem veszed észre a dolgokat..
    te is tudod jol hogy nem akarom ezt és iszonyat szar nélküled... de mégsem veszed észre.. inkább előjön a kérdőjel a fejedben hogy ha télleg igy van akkor miért csinálom? miért? mert muszáj.. ott a szívrablásos bejegyzésem.. hallgasd meg a számot olvasd el a dalszöveget, (tudom hogy ismered..) és rájössz mit is érzek valojában.. ez van.. a barátságunk ezért nem működik egy ideje.. jobb lessz így hidd el..
    A szép dolgokra gondolj és emlékezz! Ne mond azt hogy csalodtál! Én nem adtam sohasem okot a csalódásra!!!!! Csak magamtol védelek nem akarom h elrontsam a boldogságod!
    de itt fejezzük be!

    VálaszTörlés
  7. nem állítottam hogy benned csalódtam. csak azt hogy sokmindenben csalódtam már. pl:liz. de ezt hagyjuk téll. hallottam, olvastam, olvasom... és köszi, de önmagamtól nem kell megvédeni, én életem, én döntésem, én érzésem... mind1. ha az élet a póker engedd had döntsem el én magam eldobom e a lapjaim.

    VálaszTörlés
  8. én nem azt mondtam hogy saját magadtol védelek én téged.. hanem magamtol védelek.. szal zoli védi a diust zolitol... :) de mondhatnám ugy is hogy zoli védi saját magát diustol... pontosabban zoli a szivét védi.. na de téll vége

    VálaszTörlés
  9. bocs csak tudod kissé elborul az agyam. előferdül mióta az élet leosztotta az egyik létező legszarabb lapot! védd magad. védj meg engem is magadtól. :D pfff, őszintén erre nem tudok mit mondani...az én hibám, vakvoltam...vége

    VálaszTörlés
  10. Rég volt már.De sikerült.Megértettem.
    Am nemtom miért írom most ezt.Lehet a széles mosoly teszi :)
    Sorry a betolakodásért.Klaudi

    VálaszTörlés