2010. március 1., hétfő

sokmindenegybe

Na hát egy ideje nem írtam lusta voltam meg semmi kedvem nem volt, de megpróbálom most bepótolni.
A hétvégém amennyire jól indult annyira szar lett a legvége...
Hát akkor megpróbálom időrend szerint:

Péntek:
Délelőtt meló. Semmi extra, este viszont jött a nap fénypontja, kocsmázgatások + megnézni a már előző bejegyzésben említett világ legjobb zenekarát. Na itt jöttek az érdekességek.
Ugyanis 'Szoboszlón volt ez a koncert, mi pedig megbeszéltük hogy 7kor gyülekező az állomási kocsmában. A koncert papíron 8tol kezdődött és 9ig tartott. Én egy jó barátommal már jóval hamarabb, fél 7kor beültünk sörözgetni meg beszélgetni, és bevárni a többieket. Kik idővel meg is érkeztek, valamivel később mint 7órára :) De még időben voltunk.
Meg is vettük a jegyeket, a vonat ha jól emlékszem 7:20kor indult. Indult is csak nem velünk :D
Mivel kitalálták, a vonat indulása elött 5-6percel, kéne venni útravalónak egy kis plusz sört :D
Hát el is mentünk, és vettünk is. Aminek az lett a végeredménye hogy a vonatunk az orrunk előtt indult meg, mi pedig ledöbbent arcal életkedvünket veszítve álltunk, farkasszemet nézve az üres peronnal.
Erre a csendet megtörvén valaki közülünk megszólalt:
- Hát egészségetekre srácok! :D *röhögés*
Na ez volt az a pont hogy elkezdtünk gondolkozni hogy legyen... mivel a következő vonat egy óra múlva indulna. Ettöl a ponttol kezdtünk bele egy véget nem érő baromkodási sorozatba :D
A végén viszont csak odaértünk és láss csodát 1órát késik ez a nagyszerű zenekar :D Szóval semmiről nem maradtunk le. Érdekes látvány volt :D De rég röhögtem annyit mint aznap. :D

Majd hazatérve fácánozás :D Tökéletes nap lezárása. Rég volt ilyen jó napom.

Szombat:
Egy szóval tudnám jellemezni az egész napot: PIHENÉS

Vasárnap:
Délelöttig tartott még a szombati pihenés vége :D Kikászálódás az ágyból, majd mozizás Lizával(L) Ez is kellett már :) Jó volt nagyon az a délután köszönöm mégegyszer Lizám :Y puszi neked meg ölelés meg minden :D Csak egy dolgot nem értek..
Miért van az hogy a filmre nem időben érkezők 90%-a mindig az én soromba kap jegyet????? Meg eggyátalán.. Mért kell a film legeljén megérkezni?? Ezzel ki lehetne zavarni a világbol. De a mostani Droidok még olajat is öntöttek a tűzre. Bekászálodnak telepakolva popcornal meg colával, és azt a két szabadon maradt ujjukat nézegetik amiben a kis jegyüket szorongatják hogy vazze hova is kéne leülni? A vásznon már a filmcím díszeleg és mindenki figyel csak én nem tudok mer felidegelnek.. :)
Eldöntötték ugyanis hova kéne ülniük...
Gondoltam jobbrol a 2es 3as székre szólt a jegyük mert azt nézegették 30másodpercen át... Mondanom sem kell én jobbrol a 4es széken foglaltam helyet.. *akurvaannyjukat* De öröm, hogy neeeem! gondolhatták magukban, a másik oldalt van a jobb oldal ellentétben a nyíl irányával, és előttem elsétáltak aminek következménye hogy kiszórodott a lizával közös popcornunk 15%a. Én felvettem a *kurvaanyád* nézésemet, de kezdtem örülni h végre elhúztak. Mit nem ad az isten télleg a jobbrol a 2es 3as székre szól a jegyük. Erre ők is rájöttek mivel a másik oldalt már ültek. Így óriási logikával felvértezve rájöttek az a bal oldal. Vissza kőll menni... Hümmmmmmmmmmmmmm... Igen igen... Újra elsétáltak előttem. A sorokat meg ugy alakították ki hogyha ül valaki a székben nem tud elmenni elötte senki.. neeeeeeeem! fel köll állni.. Idegölőő! Az ilyeneket akasztani kéne!
Na de ezt leszámítva jó volt télleg :) Szerí Lizám! (L)

vasárnap este... Kitéptem a szívem és eldobtam messzire. :(

-
-

1 megjegyzés:

  1. hümm. örülök, hogy jó volt a pénteked meg a mozi.
    (aszívedmegnincsmesszenefélj.)

    VálaszTörlés