2010. március 15., hétfő

kocsmárolkocsmárahétvége

Réég volt ennyire jó hétvégém :D
Annyira jó volt hogy írni sincs kedvem róla, mert vége van sajnos :(
Szombat délelött meló :S Elegem volt már belölle nagyon de viszonylag gyorsan eltelt :)
Este... hümmm... Olyan jó hogy tudom minden hétvégém így fog telni :D
- Töménytelen italozás,
- Jó kedv,
- Csocsómaraton,
- Hülyülés/Baromkodás
Egy ideje eldöntöttem hogy változtatok az életmódomon mert már nagyon ideje lenne.. Ennek az elgondolásnak maximálisan eleget tettem eddig, és végre boldognak mondható vagyok :D *asszem* :D Vagyis a hétvégék boldogak!! Vééégre! :D

Szombat:
Hát nem emlékszek mindenre... :D Azt tudom hogy valahol elkezdtünk piálni.. de hogy hol? Fogalmam nincs :D Az viszont biztos hogy eljutottunk a perényibe ahol ilyen jotékonykodós rock koncert volt :D Ott kicsit kómás állapotban voltam... ja de megvaaan.. elöször fácánba italoztunk!
Majd ráébredtünk egy üveg sör felénél hogy mi éhesek vagyunk... mi legyen? Hát az lett hogy kiöntöttük műanyag poharakba' a söröket illetve egy haver a boroskóláját :D Majd megindultunk kicsit illumináltabb állapotban a pláza Mekdonálc' felé.
Elég érdekes látványt nyújtottunk így műanyag borsodis pohárral a kezünkben (amiben amúgy kőbányai sör lapult) a plázában sétálgatva :D Valahogy minket azonban nem érdekelt :) Beálltunk a sorba', kis idö elteltével el is értük a pólpozíciót ahol "Hajnika" várt minket :)
A rendelésünk így hangzott:
-Sziiiia! Kérnénk két Big Meket, egy közepes sültkrumplit, egy takóburgert, meg három kőbányait! *Mosoly*
-*csend*
-őőőő máris kis türelmet!
Vártunk is türelemmel viszont a kajával ellentétben, kőbányaival nem szolgáltak ki minket sajnos :( :D
Megkajáltunk, majd asszem a perényi volt a következő állomás.. ja neeem! Valami kisboltban vettünk egy két dekás vodkát asszem... megittuk majd aztán perényi! *csakösszejött*
Perényibe egy kedves ismerősömmel találkoztam aki azt a szépséget felvarrta a karomra :)
Meg is beszéltem vele hogy a héten bemegyek hozzá mert tovább kell folytatni a karom.. Szóval kis időn belül újra varrnak :) Folytatjuk tovább Justiciáát :) Háttér kéne neki, meg kap egy lakótársat maga mellé :)
Na szal a koncertek jók voltak nagyon! Bár kicsit bepunnyadtabb volt a hangulat... Majd Koncert után a következő megálló, az Ibolya volt asszem.. Vagy az Arizóna... Kettő közül valamelyik :D Ott is egy-két sör + egy pár feles... Majd megint fácán.. Húúúú rég nevettem annyit mint aznap :D

Vasárnap
Ugyanez a történet nem akarom leírni megint.. annyi a különbség a fenti leírás közt hogy nem volt koncert, de viszont egyik kocsma a másik után, és töménytelen mennyiségű ital, csocsó, baromkodás... :)

Hétfő
Nemzeti ünnepünket pihenéssel töltöttem délután 2kor ébredtem azthiszem.. semmi extra..
Viszont nagyon jó hír hogy Lovasi András Kossuth díjat kapott :) Végre egy normális embernek is ki tudtak osztani egy ilyen szabású elismerést :) Gratulálok neked ha olvasol :D

Sokkal többet, és Sokkal magasabb színvonalon írhattam volna de valahogy lusta vagyok írni...
Majd talán a héten valamikor..

Várlak péntek! :)



Köszönet Minden Hősnek akik kockáztatták, vagy életüket is adták a hazánkért!


Szebb a jövő! :)

Blogzoll

1 megjegyzés: