2010. május 6., csütörtök

Keress gombát!

Ma megviccelt a természet...
Délután egy haverral kellett találkoznom. Volt egy kis elintéznivalónk... Nem is ez a lényege a történetnek. Na jó.. jöjjön az elejétől..
Ránéztem az órára ki azonnal megüzente hogy hahó készülödni kéne. Ijj télleg vazz.. Elkezdtem hát a szokásos rituálémat, de az egyszerűség kedvéért nevezzük közhelyesen készülödésnek. A fiuknál ezen cselekedet nem túlságosan vesz sok időt igénybe. Én sem vagyok ez alól kivétel, bááár kövezzetek meg bloglakók "tükörzolival" elég jó viszonyban vagyok. Tartjuk ugyanis a kapcsolatot.. Nem komoly, inkább köszönő viszony de egy nap elég sűrűn összefutunk. :) Mindezt úgy hogy eggyátalán nem vagyok hiúságomrol ismert :D Őszintén így magunk közt szolva, nem is csípem őt annyira. Csak reménykedek hogy változik valamit plusz el kell viselnem mer hát sűrűn találkozunk.. :) Lényeg a lényeg. Tükörzolin jól állt egy póló. hümm.. Kitekintettem hát az ablakon.. Hááát bizony kissebbségi felhők gyülekeztek a távolban. Abból a sötétebbik fajtábol.. A faszt'! Gondoltam magamban, s tükörzoli is igy volt ezzel. Nem veszek pulcsit vagy felsőt nem lesz itt eső!! Hogylennemár'!
Nem is volt semmi gond. Egy apró szökkenés, és 3lépcsőfok átrepülése után járdát is értem. S zenével a fülemben mosollyal az arcomon elindultam utamon.
Sétálás, odaérés, fel-liftelés, haverral találkozás, le-liftelés, kiérés a főkapun...
Bazzz'! Tátott száj, dülledt szem.
Barnás-szürke szinű por s mindenféle falevél repült a levegőben. A fák tornagyakorlatot végeztek s hajolgattak jobbra balra. A szél lobogtatta a hajamat. Iszonyat sötétség. Az égbolt helyett egy végtelen szürkés-kékes szinű felhő min egyre sűrűbben vakító repedések tűntek fel megvilágítva egy másodpercre az utcát, majd őket kis időn belül ágyúdörrenések követték.
Na fasza! :) Megálltam, felnéztem..
Már lelógott az eső lába s láttam hogy épp nagy lendülettel ugrani készül.
Esernyő nem volt nállam, ami annyira nem lett volna gond ha bérlet lett volna nállam. De hát az se volt. Ott feszítettem a szép 100% pamut pólómban az utca közepén.. és úgy tudtam a pamut nem a vízlepergető tulajdonáságról híres. Hát.. őő jól tudtam :D
Az esélytelenek nyugalmával neki indultam az útnak. Egy tucat ember nyakig felöltözve, előre esernyőt szorongatva, félve rohant velem szembe, engem kikerülvén, általuk biztonságosabbnak talált helyet keresve. A szél olyan erős volt hogy a szempilláimat is lobogtatta. Úgy éreztem itt már semmi szükség zenére. Kikapcsoltam az mp3am s vártam a megváltót tovább sétálva. :)
Hirtelen fekete pöttyök jelentek meg a járdán. S elkezdtek szaporodni. hümm... körülnéztem, egy kis pékség melett álltam s máázli.. a pékség tetejének volt egy kis pereme nevezhetjük árkádnak is... Beálltam hát és elterveztem hogy óriási fél négyzetméternyi helyen átvészelem a vihart :D Be is vált :D Hálisten' a másik irányba csapott az eső és tökre szép volt :) Körbevett és elzárt. Villámlott, dörgött, fújt a szél, nekicsapta az esőt a talajnak, szaladgáltak a járókelők és egy tök jó csaj állt be mellém elötte engedélyt kérve.. mit meg is kapott s megosztoztunk azon a fél négyzetméteren :D hehehe
Őőő nem bántam meg a pólót :D Lehet pont azér jött oda :D:D Kitujdaaa :D "Hümm jó a poloja megkérdezem bebujhatok e mellé.." Van az a meseee az a gombás! Amikor a gomba alá beállnak az erdő lakói az eső ellen a hangya meg egér meg nyúl meg mittomén... Na olyan fílingű volt :D Csak itt ketten voltunk :D Kiskoromba mindig szerettem az a mesét :D Eggyik kedvencem volt :D
Na szal jó volt :D Nem áztam meg, elbeszélgetttem a csajjal, nevetgéltünk a többi szerencsétlenen kik akkor már a parabola antennává változott esernyőjüket probálták javítgatni több kevesebb sikerrel :D Már jég esett s pattogtak a kis fehér dinnyemagok a földön mik kis idő mulva elolvadtak. Szép lassan elcsendesült, s elállt az eső. Szárazon maradtam, elköszöntem a jánytól és hazajöttem :)
Tanulság: Ne az időjárás szerint öltözködj! Faszság! :D Keress gombát!

Utóirat:
Most lesem a mese szereplőit..
Vazze! A béka mért félt attól hogy megázik?!
A Helyes megfejtők közt békákat sorsolok ki :D

Szebb Gombát
Blogzoll

2 megjegyzés:

  1. nem vitt váltó(nyálka)pólót és félt hogy leázik róla. vagy mert talált egy szép csajt a gomba alatt :D vagy azt várta hogy majd bebújnak mellé akik félnek az esőtől és lesz köztük egy csaj akivel jól elnevetgél. :)
    nyertem békát? :)

    VálaszTörlés
  2. Odanyújt egy békát *brekk*
    Köszi Tücsim a megjegyzést :) De azért értem a célzást hogy engem egy békával szimbolizálsz.. köhhöm köhhöm.. :D
    Valaki szerezze már meg ezt a meséééét! Hátha okosabbak leszünk :D:D már csak homályosan emlékszek.. asszem az a címe hogy a gomba alatt... na mingyá' meglesem googleba.. de várom a többi megfejtést :D

    VálaszTörlés