2010. május 13., csütörtök

Nemakaromposzt

Nincs kedvem írni. Csak azért írok mert kéne... De abszolúte semmi kedvem hozzá. Annyi inger ér mostanában hogy a lelkem és az agyam nem tudja megszűrni. És akkor még ott van a holnapi Metallica koncert is. Uszkve gyerekkorom óta álom hogy kijussak egy koncertre. Most meg csak így leirom ezt a mondatot hogy holnap Metallica koncert. Eddig nem is mertem még csak gondolni sem rá. Még csak nem is hallgattam a hónapban annyira féltem hogy bele élem magam és elmarad valamért. Ezért nem irtam egy posztot sem a Metallica koncertröl. Aki ismer tudja mit jelent számomra ez a zenekar és meg is lepödhetett jogosan hogy "még hogy-hogy nem irt a Zoli a Metallicárol a blogban?".. hát ezért :D Megkaptam a szabadnapot. Igaz egész héten fát lehetett volna hasítani az idegrendszeremen, de megkaptam :) A kő.. kőő... A Szikla! még most se tudott leesni a szivemröl. Majd holnap este fog. De azért is írok most mert tudom hogy a holnapi koncert olyat hagy bennem hogy napokig leülni nem fogok tudni a gép elé.
Iszonyat sok inger ért a héten. Iszonyat sok mindenen agyaltam. Iszonyat zsúfolt ez a hét és a kicsinykis lelkemnek egy tömény massza kinézete lehet. De nincs is annál szebb mint amikor bonyolult az élet és sorra követik egymást az események. Nincs annál szebb mint amikor egyfolytában agyalnod kell és nincs időd leállítani a fogaskerekeket :) De pont ezért nem akarok most posztolni. Kapásbol 4dolgot tudok amiröl irnom kéne. Vagy kellett volna már a napokban. De nincs energiám hozzá valamért. Belekezdek egybe de a másik jár a fejemben.
Holnap iszonyat jó lesz kikapcsolni. Iszonyat szükségem van rá :) Bár lehet eltörik a mécses a koncert alatt :D Több mint valószinű.. Ha pl az unforgiven akármelyikét lejátszák akkor dolgozni fog a könnycsatornám :D Vagy a Nothing else mattersnél :D Vagy a... folytathatnám a felsorolást :D
Eggyetlen szomorúságot az okozza majd hogy nem lesz mellettem az a valaki akinek anno szántam a másik jegyet amikor megvettem. Akkor kicsit bedepiztem amikor Laci küldte az smst hogy elment a jegy.. de hát ez van.. Jó lesz az attol még :) Ja és vettem Laptopot szal van külön saját bejáratú laptopom. :) + megvan a hegyalja bérletem is :) Most nem a Laptoprol irok.. De majd valamikor felavatom :) + Név is kell neki. hümm
Na ennyit a nemakaromposzthoz.. Vissza se olvasom szal bocs a hibákért vagy a baromságokért.

Szebb holnapot el sem tudok képzelni holnaputántol
Blogzoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése